Active Now

Randy D
 TODDLER BABY in CHIEF
Zack
Twinkle Dink
designer
Nice Jugs
Kittigate
Discussion » Questions » Life and Society » Sex? yay.. nah... meh... please discuss. Okay I’m really leaving now.

Sex? yay.. nah... meh... please discuss. Okay I’m really leaving now.

Posted - March 14

Responses


  • 6239
    Leave something frilly..
      March 14, 2019 9:19 PM MDT
    4

  • 3726
    I forgot to, Soz :/ 
      March 17, 2019 11:52 AM MDT
    3

  • 21773

      You've been egging me on for quite some time now, you tease.  That blue dress drives me crazy the way it clings to your frame. Why do you like getting me all worked up just to deny me when I make my move?  Grrrrrrr.

    ~
      March 14, 2019 10:07 PM MDT
    5

  • 31471
    How come you don't tell HER to go to Adult Mug? 
      March 16, 2019 9:30 AM MDT
    2

  • 21773


      Why would I tell anyone to go there?  When I said it to you, it wasn't a demand, nor was I serious about it.  I know you, so I know you want no parts of it.  (Besides, how do you know she isn't already there?)



    ~
      March 16, 2019 10:11 AM MDT
    2

  • 31471
    WHOA.   HEY THERE, PARTNER...  remember that PB notice from Answer Bag???

    Anyway.  I was just kidding.  You told me to go to Adult Mug when I said beating off the other day.  'member?  This is just a poke at that.  CHILL MAN.  Cool thy titties.


      March 16, 2019 10:16 AM MDT
    3

  • 21773


      I remember, I remember.  Like I said, it was only in jest.  YOU chill.

    Reported.
    ~
      March 16, 2019 10:18 AM MDT
    2

  • 31471
    No. YOU.  YOU chill.  You need it more.  Your collar is brown from the heat.  It was white cotton and now it is brown with burn.  Like the towel I forgot in the towel warmer yesterday.  I must point out that I am alluding to your being very hot under the collar.  I don't know if you got it.  It is mildly amusing and very witty.  Applaud.


    This post was edited by TODDLER BABY in CHIEF at March 17, 2019 1:12 PM MDT
      March 16, 2019 10:19 AM MDT
    2

  • 3726
    Lol, by the time I’m old enough for you to notice me you’ll be in a home -_- 

      March 17, 2019 11:53 AM MDT
    3

  • 21773

      What are you saying, that I only like them old?


    ~
      March 17, 2019 12:11 PM MDT
    3

  • 3726
    Yes, the only time you paid me any attention was when I lies about being able to knit. Old people stuff. This post was edited by Jaimie at March 17, 2019 4:20 PM MDT
      March 17, 2019 12:16 PM MDT
    2

  • 21773

      You're mistaken: I've been watching you from the beginning . . .

    ~
      March 17, 2019 12:29 PM MDT
    3

  • 3726
    LIES! I’m ignoring you...
      March 17, 2019 12:31 PM MDT
    3

  • 21773


      Oh, now I see how it is: you play hard-to-get and I play get-too-hard. Grrrrrrr.

    ~
      March 17, 2019 3:39 PM MDT
    2

  • 3726
    It’s the knitting, isn’t it??




      March 17, 2019 4:36 PM MDT
    1

  • Yay!  As long as the person floats your boat!
      March 14, 2019 10:09 PM MDT
    3

  • 31471
    Who is this Ben?  WHOM?? REVEAL THYSELF.  (I really don't care, honest)
      March 16, 2019 10:17 AM MDT
    3

  • 3726
    Who was it? Lol I can’t keep up with the comings and goings. 
      March 17, 2019 12:23 PM MDT
    1

  • 21113
    Meh.
    Discuss on private chat only.
      March 15, 2019 7:39 AM MDT
    6

  • 3726
    It’s illegal to private chat in Canada. 
      March 17, 2019 11:54 AM MDT
    3

  • 21113
    Everything is illegal up der except weed.
      March 17, 2019 1:14 PM MDT
    3

  • 7111
    Yay but not with you. My better half is the jealous type.
      March 15, 2019 7:55 AM MDT
    5

  • 3726
    Rude :/ 
      March 17, 2019 11:54 AM MDT
    2

  • 76
    Sex you say?  Hmmm, let me think about this.  Well, I'm not really one to promote the over-sexualizing of things, (i saw you roll your eyes at me) but I'm shouting a big fat "YAY" and a "Hell to the yes" from my side of the bed.  Come on, let's get excited!!!

    Image result for boy cheerleader boy gif
    This post was edited by Twinkle Dink at March 17, 2019 11:54 AM MDT
      March 15, 2019 10:31 AM MDT
    6